6. Eğitim İçeriği ve Modüller
1. Tanıtım
2. Amaç
3. Keşif
4. Değişim
5. Takip
6. Keşif testleri
7. Değişim adımı
8. Takip önerileri
9. Hedef farkındalık esneklik hareket
10. Düşünceden hayale
11. Hedeften gerçeğe
12. Swot analizi
13. Öğrenci kapasiteleri
14. Öğrenci basamakları
15. Motivasyon
16. Dinle özetle tekrar et
17. Beyin hafıza ve öğrenme
18. Hedef bazlı çalışmak
19. Öğrencinin çalışma masası
20. Nokta egzersizi
21. Hafıza teknikleri I
22. Hafıza teknikleri II
23. Sistematik tekrar
24. Günlük haftalık planlar
25. Mevcut sınav sistemleri
26. Zihin haritaları ile çalışmak
27. Cornell tekniği
28. Akıl fikir kopyası
29. Öğrenme nasıl gerçekleşir
30. Ryuta modeli zeka
31. Her öğrenci farklı öğrenir
32. Tek odak
33. Akıl zeka kıvraklık
34. Beden zihin ruh dengesi
35. Baş parmak takip modeli
36. Beyin nasıl gelişir?
37. Denemelerden öğrenelim
38. Mızmızlar adası
39. Hatalardan öğrenmek (soru fanusu)
40. Öğrenilmiş çaresizlik atalet
41. Öğretmen bakışına ulaşmak
42. Hedefin net mi bulanık mı?
43. Bilinç-bilinçaltı
44. Öğrenme stilleri
45. Mızmızlar adasından kurtul
46. Uyku ve beslenme
47. Erteleme
48. 2 türlü öğrenme-gönüllü-zorunlu
49. Zamanımı hangisine aktarayım: bildiğim konular-bilmediğim konular
50. Korku kaygı stres
51. Faaliyet terapisi önleyici bakım-nefes 4
52. Pomodore tekniği
53. Motivasyon türleri
54. Başarı atmosferi oluşturmak
55. Havuç ektim turp çıkar mı?
56. Pomodore tekniği II
57. Olumlu dil kalıplarını kullanmak
58. Kitap-1
59. Kitap-2
60. Kitap-3
61. Kitap-4
62. Kitap-5
63. Kitap-6
64. Kitap-7
65. Kitap-8
66. Kitap-9
67. Kitap-10
68. Kitap-11
69. Kitap-12
70. Kitap-13
71. Tanışma testleri
72. Mevcut durum ve hedef
73. Hafıza nasıl çalışır?
74. Planlı çalışma modeli
75. Afk ve hedef bazlı çalışmak
76. Sınav stratejileri ve sınav planı
77. Cornell tekniği