Nöropazarlama Eğitimi (Metaverse)

4,8 (450 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 10/2024
 Türkçe

Dijital Liderlik Temel Eğitimi (Metaverse)
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Hafta 1: “Nöropazarlama nedir, ne değildir?” 

-Nöropazarlamanın tanımı, amacı ve kullanım alanları

-İnsanların karar verme süreçleri ve tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörler

-Nöropazarlama araştırmaları ile geleneksel pazarlama araştırmaları

-Satın almada duyguların önemi 

-Karar alma ve davranışı şekillendiren sistemler (sistem 1 ve sistem 2)

-Nöropazarlama araştırmalarında kullanılan yöntemler (yüz tanıma, göz takibi, galvanik deri iletkenliği, fonksiyonel beyin MR’ı…)

-İnsan Beyninin Sırları

 

Hafta 2: “İnsanı Tüketici Çerçevesinde Anlamak”  

-Algının gerçeği 

-Tüketici davranışını şekillendiren çevresel faktörler 

-Bilinç, bilinçaltı, bilinç dışı 

-Gözle görülemeyen objelerin beyin tarafından işlenmesi 

-Bilinç dışına konuşmanın önemi 

-İnsanların dünyayı algılayış biçimine göre temsil sistemleri (görsel, işitsel, kinestetik) 

-Nöropazarlama araştırması ile yapılan etkili kamu spotu örnekleri 

 

Hafta 3: “Doğru Bilinen Yanlışlar”  

-Nöropazarlama araştırmalarıyla reklamda ünlü kullanımı 

-Nöropazarlama araştırmalarıyla reklamda logo, amblem ve mesaj yerleşimi 

-Nöropazarlama araştırmalarıyla görsel tasarımda altın oran 

-Bilinç dışını anlamanın önemi

 

Hafta 4: “Gerçek İçgörünün Peşinde” 

-Nöropazarlama araştırmalarıyla bir lansman örneği

-Efsane reklamlar neden efsane? 

-Tüketicinin alışveriş deneyimin nöropazarlama ile ölçülmesi 

-Tüketicinin satın alma denklemi 

 

Eğitim Süreci: 4 Hafta, Haftada 2 Saat (8 Saat)

Değerlendirme: Sınav + Bitirme Projesi Sonrası NFT Meta-Sertifika

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM