ISO 9001-2015 KYS SİSTEM KURULUMU

4,6 (920 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

OYUN TERAPİSİ EĞİTİMİ
eğitimimize göz atabilirsiniz.

ISO 9001:2015 KYS Kurulum ve Danışmanlığı Eğitim Programı, müşteri memnuniyetini artırmak, iş süreçlerini etkinleştirmek ve kaliteyi sürekli olarak iyileştirmek için önemli bir çerçeve sağlar. Bu standardın uygulanması, işletmelerin daha iyi bir hizmet sunmalarına, süreç verimliliğini artırmalarına ve rekabetçiliklerini güçlendirmelerine yardımcı olabilir.

 

ISO 9001:2015 KYS Kurulumu ve Danışmanlığı Eğitim Programının Amacı Nedir?

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemini herhangi bir kurumda ilk defa kuracak veya var olan kalite yönetim sistemini geliştirecek olan kalite yöneticileri, kalite yönetim temsilcileri veya orta kademe yöneticilerin sistem kurulumu ile ilgili genel bilgileri alarak sürekli gelişmeleri için gerekli olan tüm temel bilgiye sahip olmalarını sağlamaktır..

Eğitim programı, katılımcıların işletmelerinde etkin kalite yönetim sistemleri kurmalarına ve bu sistemler aracılığıyla işletme performansını artırmalarına olanak tanır. Bu sayede, işletmeler müşteri memnuniyetini artırır, iş süreçlerini optimize eder ve pazarda güçlü bir konum elde ederler.

 

ISO 9001:2015 Başdenetçi Eğitiminin Amacı Nedir?

Eğitimin amacı; ISO 9001:2015 ve ISO 19011:2018 standartlarına uygun olarak, kursiyerlere uluslararası alanda geçerliliği olan kriterlere göre denetim yapabilmeleri için gerekli yetkinlik, bilgi ve beceriyi kazandırmaktır.

Rekabet dünyasında profesyonel olarak ISO 9001 başdenetçisi olmak için standardın ayrıntılarını öğreneceğiz; video dersler, canlı yayınlar, süpervizyon ve sahada karşılaşabileceğiniz durumlarla ilgili senaryolu dersler gibi birçok önemli konunun yer aldığı eğitimimizle profesyonel olarak ISO 9001:2015 başdenetçi olmanızı sağlamaktır.

 

ISO 9001:2015 KYS Kurulumu ve Danışmanlığı Eğitim Programı Katılımcılara Ne Sağlar?

•  ISO 9001:2015 KYS Kurulum standardının gerekliliklerini anlama ve işletmelere uygulama becerisi kazandırabilirsiniz.

•             Kalite yönetim sistemi kurulumu ve uygulamasında uzmanlaşarak işletmenizin performansını artırabilirsiniz.

•             Sürekli iyileştirme stratejileri geliştirerek işletmeleri daha rekabetçi hale getirebilirsiniz.

•             Süreçleri analiz etme ve iyileştirme stratejileri geliştirme becerisi kazanabilirsiniz.

•             Riskleri yönetme ve sorunları çözme konusunda daha etkili olursunuz.

•             ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Kurulumu ve Danışmanlığı Eğitimi ile işletmenizin kalite yönetim sürecini daha şeffaf hale          getirir ve iç ve dış paydaşlarla iletişiminizi güçlendirirsiniz.

•             Kariyerinizde ilerler ve işletmelere değer katarak başarıya giden yolda daha güçlü adımlar atarsınız.

•             Eğitim sertifikanız Üniversite onaylı olacak ve sertifikanız aynı zamanda e-devlette sertifikalarım bölümünde de yer alacaktır.

•             Belli saat dilimlerinde alınan eğitimler yerine kendi hızınızda ve istediğiniz yerden eğitime devam edebilirsiniz.

•             Eğitim programına katılmak için 18 yaş ve üzeri olması gerekmektedir.

 

 

ISO 9001:2015 KYS Kurulumu ve Danışmanlığı Eğitim Programına Kimler Katılabilir?

 

  • Eğitim programına, özellikle ISO 9001:2015 KYS Sistem Kurulum ve Danışmanlığı Eğitimi alanında uzmanlaşmak isteyen sistem sorumluları,
  • İlgili bölüm çalışanları/mezunları, ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler, uluslararası geçerli ve üniversite onaylı ISO 9001:2015 KYS Kurulumu ve Danışmanlığı Eğitim Programına katılabilir kendilerini bu alanda geliştirebilirler.
  • Kalite yöneticileri, İşletme sahipleri, ilgili bölüm çalışanları, kalite yönetimi konusunda bilgi ve becerilerini geliştirmek isteyen herkes katılabilir.
  • Eğitim programına kayıt olmak için 18 yaş ve üzeri olunması gerekmektedir.

 

ISO 9001:2015 KYS Kurulumu ve Danışmanlığı Eğitim Programı İçeriği

 

  1. ISO 9001-2015 Std Ve Diğer Kalite Terimleri Tanım Ve Tarifleri
  2. Kalite Yönetim Sisteminin Önemi
  3. ISO 9000 Ailesi
  4. ISO 9001 Standardının Tarihsel Gelişimi
  5. ISO 9001 Standardı Ana Faktörleri ve Odak Noktaları
  6. PUKÖ Döngüsü ve Standardın PUKÖ Yaklaşımı
  7. Risk ve Fırsat Kavramları
  8. ISO 9001:2015 Standardı Ana Başlıkları ve Giriş
  9. Üst Yönetim, Stratejik Yön ve Hedefler
  10. 4.KURULUŞUN BAĞLAMI - 4.1 Kuruluşun ve Bağlamının Anlaşılması
  11. 4. KURULUŞUN BAĞLAMI – 4.2 İlgili Tarafların İhtiyaç ve Beklentileri
  12. 4.KURULUŞUN BAĞLAMI – 4.3 KYS Kapsamı
  13. 4. KURULUŞUN BAĞLAMI – 4.4 Kalite Yönetim Sistemi ve Prosesleri
  14. 5. LİDERLİK - 5.1 Liderlik ve Taahhüt - 5.1.1 Genel
  15. 5.LİDERLİK - 5.1 Liderlik ve Taahhüt - 5.1.2 Müşteri Odağı
  16. 5.LİDERLİK  - 5.2 Politika
  17. 5.LİDERLİK - 5.3 Kurumsal Görev, Yetki ve Sorumluluklar
  18. 6.PLANLAMA -  6.1 Risk ve Fırsatları Belirleme Faaliyetleri-Giriş
  19. 6.PLANLAMA -  6.1 Risk ve Fırsatları Belirleme Faaliyetleri-Uygulama
  20. 6.PLANLAMA - 6.2 Kalite Hedefleri Ve Bunlara Erişmek İçin Planlama
  21. 6.PLANLAMA -  6.3 Değişikliklerin Planlanması
  22. 7.DESTEK - 7.1 Kaynaklar & 7.2 Yetkinlik
  23. 7.DESTEK - 7.1 Kaynaklar - 7.1.6 Kurumsal Bilgi
  24. 7.DESTEK - 7.3 Farkındalık
  25. 7.DESTEK - 7.4 İletişim
  26. 7. DESTEK - 7.5 Dokümante Edilmiş Bilgi - 7.5.1 Genel
  27. 7. DESTEK - 7.5 Dokümante Edilmiş Bilgi -7.5.2 Oluşturma ve Güncelleme
  28. 8. OPERASYON – 8.1 Operasyonel Planlama ve Kontrol
  29. 8. OPERASYON – 8.2 Ürün ve Hizmetler İçin Şartlar
  30. 8. OPERASYON –  8.3  Ürün ve Hizmetlerin Tasarımı
  31. 8. OPERASYON –  8.4 Dışarıdan Tedarik Edilen Proses, Ürün ve Hizmetlerin Kontrolü
  32. 8. OPERASYON –  8.5 Üretim ve Hizmetin Sunumu
  33. 8.OPERASYON - 8.5.3 & 8.5.4 & 8.5.5  & 8.5.6
  34. 8. OPERASYON -  8.6 Ürünlerin ve Hizmetlerin Piyasaya Sunumu
  35. 8. OPERASYON -  8.7 Uygun Olmayan Ürünün Kontrolü
  36. 9. PERFORMANS DEĞERLENDİRME -  9.1 İzleme, Ölçme, Analiz, Değerlendirme
  37. 9. PERFORMANS DEĞERLENDİRME -  9.2 İç Tetkik
  38. 9. PERFORMANS DEĞERLENDİRME - 9.3 Yönetimin Gözden Geçirmesi
  39. 10. İYİLEŞTİRME -10.1 Genel
  40. 10. İYİLEŞTİRME - 10.2 Uygunsuzluk ve Düzeltici Faaliyet
  41. 10. İYİLEŞTİRME - 10.3 Sürekli İyileştirme
  42. Kalite Sistem Danışmanlığında İzlenmesi Gereken Yol – Teklif Süreci
  43. Kalite Sistem Danışmanlığında İzlenmesi Gereken Yol – Anlaşma Ve Çalışma Süreci
  44. Kalite Sistem Danışmanlığında İzlenmesi Gereken Yol – Denetim Süreci
  45. Kalite Sistem Danışmanlığı Süresince Karşılaşılan Zorluklar
  46. UYGULAMA - Tanışma ve Danışmanlığa Başlama Toplantısı
  47. UYGULAMA - Üst Yönetim - Stratejik Yön ve Hedefler
  48. UYGULAMA - Süreçlerin Belirlenmesi
  49. UYGULAMA - Faaliyet Planı Oluşturma
  50. UYGULAMA - 4. KURULUŞUN BAĞLAMI - 4.1 İç ve Dış Husus
  51. UYGULAMA - 4. KURULUŞUN BAĞLAMI - 4.2 İlgili Tarafların İhtiyaç ve Beklentileri Tablosu
  52. UYGULAMA - 4 KURULUŞUN BAĞLAMI - 4.3 Kapsam Yazısı
  53. UYGULAMA - 5 LİDERLİK - 5.2 Politika
  54. UYGULAMA - 5 LİDERLİK - 5.3 Görev Yetki ve Sorumluluklar
  55. UYGULAMA -  Süreç Oluşturma
  56. UYGULAMA - 6 PLANLAMA - 6.1 Risk ve Fırsatların Belirlenmesi
  57. UYGULAMA - 6 PLANLAMA - 6.2 Kalite Hedefleri Ve Bunlara Erişmek İçin Planlama
  58. UYGULAMA - 10 İYİLEŞTİRME -10.1 Genel & 10.3 Sürekli İyileştirme
  59. UYGULAMA - 10. İYİLEŞTİRME -10.2 Düzeltici Faaliyet
  60. Gözden Geçirme Toplantısı
  61. Eğitim Kapanışı

 

 

 

 

EĞİTMEN: A.SUMRU UÇAKLI ERÇİK & OĞUZ LEVENT UZER

 

 

2007 yılında Bursa Uludağ Üniversitesi Çevre Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Yönetim sistemleri, kişisel gelişim konularındaki temel eğitimlerini birçok kamu ve özel eğitim kuruluşlarından aldı.

2007-2019 yılları arasında Eğitmen- Kalite Müdürü- Danışman- Kalite Analisti, Yönetim Sistemleri Mühendisi ve Başdenetçi unvanlarıyla çalışmaya başladı. Tüm holding kuruluşlarına ISO 16949, ISO 9001, ISO 17025, ISO 14001, ISO 18001, ISO 10002 yönetim sistemlerinin kurulumu ve yönetimi, rüzgâr kulesi imalatı kalite, iş sağlığı güvenliği ve çevre prosesinin kurulumu ve yönetimi, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, EN ISO IEC 17025 (test lab.), EN ISO IEC 17020 (muayene), EN ISO IEC 17024 (personel belgelendirme) yönetim sistemlerinin kurulumunu yaparken yönetim sistemlerinin kurulumunu gerçekleştirdi, akreditasyon faaliyetleri ve resmi kurumlarla yazışmalar yürüttü.

2019 yılı ve sonrasında ise Kurucu, Başdenetçi, Eğitmen, Danışman unvanlarıyla görev aldı. Tüm sektörlerde ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 10002, ISO 31000, ISO 37001 Yönetim Sistemleri kurulum ve revizyonlarında, denetim öncesi/sonrası hazırlıklarında danışmanlık yaptı. Kuruluşlara 2. ve 3.taraf denetim hizmeti verdi. Bu görevleri esnasında Kuruluş içi ve genel katılıma açık olarak, tüm sektörler için ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 19011, ISO 10002, ISO 37001, ISO 31000, ISO 31010, ISO 17024, ISO 17020, ISO 17025, ISO 17030 ve ISO 21001 Yönetim Sistemleri Standartlarının bilgilendirme eğitimlerini, teknik eğitimleri ve kişisel gelişim eğitimleri verdi.

Çok sayıda makaleler yazdı. En İyi Denetim Hazırlığı Ödülü, Danışmanlık Challenge Şampiyonluğu, Yönetim Sistemlerinde İnovasyon USTUNBERK HOLDING En İyi Sunum Ödülü, Bursa’nın Sorunları Sempozyumunda TMMOB Plaket vb. ödüller kazandı.

 

OĞUZ LEVENT UZER

2002 yılında Kocaeli Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun oldu. ZTR Danışmanlıkta Kurucu - Altı Sigma Kara Kuşak olarak, Sigma Center Şirket Ortağı, Presmetal A.Ş. Planlama Şefi, KORTEKS Mensucat Lojistik Planlama Sorumlusu olarak çalıştı.

 

Yalın Üretim Bilgilendirme, 5S (İş Yeri Organizasyonu), KAIZEN, Temel Problem Çözme Teknikleri, Simülasyonlu Otonom Bakım, Yalın Altı Sigma, Sarı Kuşak, Yeşil Kuşak, Kara Kuşak, Uzman Kara Kuşak, Proses Ölçme ve Proses Yeterlilik, Minitab ile Ölçüm Sistemleri Analizi, Otomotiv Kalite Yönetim Sistemleri, Ölçüm Sistemleri Analizi, İleri Ürün Kalite Planlaması, Üretim Parçası Onay Prosesi, Global 8D Problem Çözme Teknikleri, JCI Akreditasyonu Standartları, Yalın Hastane, Proje Yönetimi, Minitab ile Veri Analizi gibi alanlarda birçok uzmanlığı vardır.

 

Medicabil Hastanesi, Tofaş Türk Otomobil Fabrikası, Petlas Türk, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası, Erdemoğlu Holding, Yurtbay Seramik, Family Grup, Nills Mobilya, Toksan Yedek Parça, Tüpraş, Vodafone Telekomünikasyon, Hyundaı Assan Otomotiv Sanayi, Eti Maden Çevre Bilinçlendirme, Karayolları 7. Bölge Müdürlüğü vb. birçok kuruluşun kalite yönetim süreçlerinde Altı Sigma Kara Kuşak – ISO 9001 Başdenetçi unvanlarıyla sorumluluk aldı.

 

 

 

61 MODÜL

TOPLAM: 68 SAAT EĞİTİM

 

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM