Eğitim İçeriği
|
Süre
|
1. HAFTA
|
|
AÇILIŞ- TANIŞMA
|
1 Saat
|
MODÜL 1: SOSYAL MEDYANIN TEMELLERİ
|
1 Saat
|
Sosyal Medya Tarihi, Geleceği, Trendler, Fırsatlar
|
|
Geleneksel ve sosyal medya pazarlaması, Sosyal mecralarda kullanıcının gücü
|
|
Kanallar, pazarlamadaki rolleri, persona oluşturma
|
|
Sosyal medya stratejisi: Sosyal medya planlaması ve pazarlama döngüsü
|
|
Kanal ve içerik başarısında doğru metrikler
|
|
MODÜL2: INFLUENCER PAZARLAMASINI ANLAMAK
|
2 saat
|
Influencer Pazarlaması Nedir?: Tanımı ve Faydaları
|
|
Influencer Kimdir?: Doğru Influencer ile Doğru Sonuç! Türler, Stratejiler ve Uygulamalar
|
|
Influencer Pazarlamanın Evrimi: Geçmişten Geleceğe Trendler ve Fırsatlar, Yapay Zeka'nın Influencer Pazarlamadaki Yeri
|
|
MODÜL3: INFLUENCER PAZARLAMASI: DİJİTAL DÜNYADA OYNADIĞI ROL VE ETKİSİ
|
3 saat
|
Dijital Platformların Güçlü Oyuncuları: Influencer ve İçerik Üreticilerinin Rolü, Hikaye Anlatımı
|
|
Başarılı Bir Influencer Kampanyası Nasıl Kurulur? Kampanya Yapısı ve Türler
|
|
Doğru Hedefler, Etkili Sonuçlar: Influencer Kampanyalarında KPI’ları Belirleme
|
|
Hedef Kitle Oluşturma
|
|
İçerik Üretimi Süreçleri
|
|
İçerik Yayılım Süreçleri (Organik / Ücretli)
|
|
Influencer Kampanyalarında "Veri"nin Rolü: Örnek Araçlar
|
|
2. HAFTA
|
|
MODÜL4: BRİEF'TEN DEBRİEF'E: KAMPANYALARI DOĞRU PLANLAMA VE ANALİZ ETME
|
3 saat
|
FİNAL BRIEF SUNUMU
|
|
Başarılı Bir Kampanya İçin Brief Örneği: Doğru Yönergeler, Güçlü Sonuçlar
|
|
Markanız İçin Doğru 'Influencer’ı Seçmek: Stratejiler ve İpuçları
|
|
Kampanya Performansını Ölçmek: Değerlendirme Süreci ve Kritik Metrikler
|
|
MODÜL5: INFLUENCER PAZARLAMADA STRATEJİK YAKLAŞIM: İŞBİRLİĞİ MODELLERİ, BÜTÇELENDİRME, ÖLÇÜMLEME
|
3 saat
|
Influencer İşbirliklerinde Bütçelendirmeyi Etkileyen Faktörler
|
|
Başarılı Kampanyalar İçin Influencer Çalışma Modelleri: Hangi Strateji/Model Sizin İçin Doğru?
|
|
Etkili Kampanya Yönetimi: Influencer Performansını Nasıl Ölçersiniz?
|
|
WORKSHOP
|
|
3. HAFTA
|
|
MODÜL6: INFLUENCER PAZARLAMADA HUKUKİ SÜREÇLER: HAKLAR, SORUMLULUKLAR VE YASAL ÇERÇEVE
|
2 saat
|
Influencer Pazarlamada Yasal Bilgiler: Uyulması Gereken Kurallar ve Mevzuatlar
|
|
Veri Gizliliği ve KVKK: Influencer Pazarlamasında Güvenliği Sağlamak
|
|
Influencer Sözleşmeleri: Haklar, Yükümlülükler ve Dikkat Edilmesi Gerekenler
|
|
Marka Güvenliği ve Sahtecilikle Mücadele: Influencer Seçiminde Riskleri Azaltın
|
|
MODÜL7: BAŞARILI VAKA ÖRNEKLERİ PANELLERİ
|
2 saat
|
Ajans / Marka / Mecra / Influencer Daveti ile
|
|
4. HAFTA
|
|
KAPANIŞ
|
4 saat
|
KATILIMCI FİNAL SUNUMLARI
|
|