Influencer Marketing Sertifika Programı

4,8 (15 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 05/2025
 Türkçe

Kısa Süreli Çözüm Odaklı Aile Terapisi Eğitim Programı
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitim Hakkında:

Influencer Marketing Eğitimi sosyal medya influencer'larına yönelik olarak tasarlanan bir eğitim programıdır. Bu eğitim programı, sosyal medya platformlarında etkili bir şekilde varlık göstermek isteyen bireyler için hazırlanmıştır.

Eğitimin Amacı:

Bu eğitim programı, influencer marketingin temellerini anlamalarını sağlayarak, etkili influencer kampanyaları oluşturma ve yürütme konusunda yetkinlik kazanmalarına yardımcı olmayı, hukuki ve etik konular hakkında bilgi sahibi olmalarını ve bu alanda karşılaşabilecekleri zorlukları aşabilmelerini sağlamayı hedeflemektedir.

Eğitim Süresi: 21 saat

Eğitim Şekli*: Hibrit

*Eğitim süreci çevrimiçi yürütülecek olup, son gün İstanbul’da yüz yüze kapanış programı gerçekleştirilecektir.

Eğitim Ücreti: 14.400 TL

Eğitim İçeriği

Süre

1. HAFTA

 

AÇILIŞ- TANIŞMA

1 Saat

MODÜL 1: SOSYAL MEDYANIN TEMELLERİ

1 Saat

Sosyal Medya Tarihi, Geleceği, Trendler, Fırsatlar

 

Geleneksel ve sosyal medya pazarlaması, Sosyal mecralarda kullanıcının gücü

 

Kanallar, pazarlamadaki rolleri, persona oluşturma

 

Sosyal medya stratejisi: Sosyal medya planlaması ve pazarlama döngüsü

 

Kanal ve içerik başarısında doğru metrikler

 

MODÜL2: INFLUENCER PAZARLAMASINI ANLAMAK

2 saat

Influencer Pazarlaması Nedir?: Tanımı ve Faydaları

 

Influencer Kimdir?: Doğru Influencer ile Doğru Sonuç! Türler, Stratejiler ve Uygulamalar

 

Influencer Pazarlamanın Evrimi: Geçmişten Geleceğe Trendler ve Fırsatlar, Yapay Zeka'nın Influencer Pazarlamadaki Yeri

 

MODÜL3: INFLUENCER PAZARLAMASI: DİJİTAL DÜNYADA OYNADIĞI ROL VE ETKİSİ

3 saat

Dijital Platformların Güçlü Oyuncuları: Influencer ve İçerik Üreticilerinin Rolü, Hikaye Anlatımı

 

Başarılı Bir Influencer Kampanyası Nasıl Kurulur? Kampanya Yapısı ve Türler

 

Doğru Hedefler, Etkili Sonuçlar: Influencer Kampanyalarında KPI’ları Belirleme

 

Hedef Kitle Oluşturma

 

İçerik Üretimi Süreçleri

 

İçerik Yayılım Süreçleri (Organik / Ücretli)

 

Influencer Kampanyalarında "Veri"nin Rolü: Örnek Araçlar

 

2. HAFTA

 

MODÜL4: BRİEF'TEN DEBRİEF'E: KAMPANYALARI DOĞRU PLANLAMA VE ANALİZ ETME

3 saat

FİNAL BRIEF SUNUMU

 

Başarılı Bir Kampanya İçin Brief Örneği: Doğru Yönergeler, Güçlü Sonuçlar

 

Markanız İçin Doğru 'Influencer’ı Seçmek: Stratejiler ve İpuçları

 

Kampanya Performansını Ölçmek: Değerlendirme Süreci ve Kritik Metrikler

 

MODÜL5: INFLUENCER PAZARLAMADA STRATEJİK YAKLAŞIM: İŞBİRLİĞİ MODELLERİ, BÜTÇELENDİRME, ÖLÇÜMLEME

3 saat

Influencer İşbirliklerinde Bütçelendirmeyi Etkileyen Faktörler

 

Başarılı Kampanyalar İçin Influencer Çalışma Modelleri: Hangi Strateji/Model Sizin İçin Doğru?

 

Etkili Kampanya Yönetimi: Influencer Performansını Nasıl Ölçersiniz?

 

WORKSHOP

 

3. HAFTA

 

MODÜL6: INFLUENCER PAZARLAMADA HUKUKİ SÜREÇLER: HAKLAR, SORUMLULUKLAR VE YASAL ÇERÇEVE

2 saat

Influencer Pazarlamada Yasal Bilgiler: Uyulması Gereken Kurallar ve Mevzuatlar

 

Veri Gizliliği ve KVKK: Influencer Pazarlamasında Güvenliği Sağlamak

 

Influencer Sözleşmeleri: Haklar, Yükümlülükler ve Dikkat Edilmesi Gerekenler

 

Marka Güvenliği ve Sahtecilikle Mücadele: Influencer Seçiminde Riskleri Azaltın

 

MODÜL7: BAŞARILI VAKA ÖRNEKLERİ PANELLERİ

2 saat

Ajans / Marka / Mecra / Influencer Daveti ile

 

4. HAFTA

 

KAPANIŞ

 4 saat

KATILIMCI FİNAL SUNUMLARI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM