ISO 9001:2015 Başdenetçi Eğitimi

4,4 (1750 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 10/2025
 Türkçe

14064-1 Kurumsal Karbon Ayak İzi Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

1. Eğitim Bilgileri

  • Eğitim Süresi: Toplam 125 Saat / 100 Modül
  • Eğitim Yöntemi: Online / Kendi hızınızda ilerleyebileceğiniz format
  • Fiyat: 15.000 TL

2. Eğitim Hakkında

ISO 9001:2015 Başdenetçi Eğitimi, Kalite Yönetim Sistemi (KYS) denetimini gerçekleştirmek için gerekli uzmanlık ve yetkinliği kazandıran hibrit bir eğitim programıdır. Türkiye’de başdenetçi eğitimlerinde ilk kez hibrit eğitim modeli sunulmaktadır. Bu model sayesinde katılımcılar, belirli saatlere sıkıştırılmış eğitimler yerine kendi hızlarında öğrenebilir ve videoları tekrar izleyebilirler.

Eğitim içeriği; kalite terminolojisi, kalite yönetim sistemi, denetim tipleri, kaynak gerekliliği, denetçi sorumlulukları, denetim planlama, yürütme, raporlama ve takip süreçleri, soru sorma, görüşme yapma, denetim bulguları, raporlama, denetim psikolojisi ve uygunsuzluk tespiti gibi konuları kapsamaktadır.

3. Eğitim Amacı

ISO 9001:2015 ve ISO 19011:2018 standartlarına uygun olarak kursiyerlere uluslararası geçerliliği olan kriterlere göre denetim yapabilmeleri için gerekli yetkinlik, bilgi ve beceriyi kazandırmak. Katılımcılar video dersler, canlı yayınlar, süpervizyon ve sahada senaryolu çalışmalar sayesinde profesyonel ISO 9001:2015 başdenetçisi olabilecek bilgi ve deneyimi elde ederler.

4. Katılımcılara Sağladığı Faydalar

  • Denetimleri standart kriterlere uygun şekilde gerçekleştirme yetkinliği
  • Üçüncü taraf belgelendirme için denetim yapabilme
  • Uluslararası geçerli sertifika ile güven kazanma
  • Çalıştıkları kuruluşta üst statüye geçme avantajı
  • Kalite alanında yeni bir meslek edinme ve rekabet avantajı
  • Saygın ve prestijli bir statüde çalışma olanağı
  • Analitik düşünme ve etkin iletişim becerisi
  • Sorunlara yaratıcı çözüm önerileri geliştirme
  • Kendi hızında ve istediği yerden eğitim erişimi
  • Exemplar Global onaylı uluslararası bir sertifika

5. Kimler Katılabilir?

  • En az lise mezunu olanlar
  • 18 yaş ve üzeri katılımcılar
  • Birinci, ikinci ve üçüncü taraf denetimleri gerçekleştirmek isteyen ve başdenetçi olmak isteyenler
  • KYS denetim süreci hakkında detaylı bilgiye ihtiyaç duyanlar
  • ISO 9001:2015 gerekliliklerini uygulayan veya uygulamak isteyen kişiler

6. Eğitmen Bilgisi

Hamdi Dilmenler – Uluslararası Başdenetçi

  • 1984 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Metalürji Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Yönetim sistemleri ve kişisel gelişim konularındaki temel eğitimlerini Koç Holding başta olmak üzere KOSGEB, TÜSSİDE ve diğer özel eğitim kuruluşlarından aldı.
  • 1985-2000 yılları arasında otomotiv yan sanayii sektöründe kalite kontrol mühendisliği, Üretim planlama mühendisliği ve kalite müdürlüğü görevlerini yürüttü. Bu görevleri esnasında; çalıştığı firmaların Tofaş, Mercedes, Otosan, Valeo gibi kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen denetimlerinde bulundu.
  • 2000 yılından itibaren özel sektördeki görevinden ayrılarak, DİLMENLER AKADEMİ Yönetim Sistemleri Danışmanlık ve Eğitim Merkezini kurdu ve serbest piyasada Başdenetçilik, danışmanlık ve eğitim hizmetleri alanında çalışmaya başladı. ISO 9001:2015 KYS, ISO 14001:2015 ÇYS yönetim sistemlerinde uluslararası başdenetçidir. Uzun yıllardan beri çok sayıda kuruluşun denetimlerini gerçekleştirmiştir. Aynı zamanda A sınıfı iş güvenliği uzmanıdır.
  • Bursa Uludağ Üniversitesinde Öğretim Görevlisi olarak Yönetim Sistemleri, İş Güvenliği ve İletişim Teknikleri dersleri veren Dilmenler, Kamu ve özel sektördeki eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin yanı sıra Kalite Birliği Derneği sosyal sorumluluk projeleri kapsamında yine Bursa Uludağ Üniversitesi kampüsünde yer alan Ulutek’te organize edilen Kalite Ordusu eğitimlerinde eğitmen olarak görev almaktadır. Dilmenler aynı zamanda Bursa Haber Gazetesi’nde köşe yazarlığı yapmaktadır.

7. Eğitim İçeriği ve Modüller

  • Başdenetçilik Nedir ve Eğitimin Amacı
  • Kalite Kavramları
  • Yüksek Seviyeli Yapı ve ISO 9001:2015 KYS Standardına Giriş
  • Başdenetçilikte Kalite Yönetim Prensipleri
  • Süreç Yaklaşımı ve PUKÖ Modeli
  • Risk Temelli Düşünme ve Diğer Yönetim Standartları
  • Kuruluşun Bağlamında İç ve Dış Hususlar
  • İlgili Taraflar ve KYS Kapsamı
  • Başdenetçilikte KYS ve Süreçler
  • Müşteri Odaklılık ve Liderlik
  • Kalite Politikası, Yetki ve Sorumluluklar
  • Risk ve Fırsatlara Yönelik Faaliyetler
  • Değişikliklerin Planlanması
  • Ölçüm İzlenebilirliği ve Kurumsal Bilgi
  • Yeterlilik, Farkındalık ve İletişim
  • Dokümante Edilmiş Bilgi ve KYS Doküman Örnekleri
  • Ürün-Hizmet Şartları ve Müşteri ile İletişim
  • Onaylı Tedarikçi Listeleri ve Kontrol
  • Üretim ve Hizmet Sunumu
  • Uygunsuzluk Önlemleri ve Performans Değerlendirme
  • Müşteri Memnuniyeti İzleme
  • İç Denetim Planlama ve Gerçekleştirme
  • Yönetimin Gözden Geçirmesi (YGG)
  • İyileştirme, Düzeltici Faaliyet ve Sürekli İyileştirme
  • Denetim Prensipleri, Türleri, Programı ve Risk Yönetimi
  • Denetim Yöntemleri, Ekibin Seçimi ve Sonuçların Raporlanması
  • Sanal Denetim ve Senaryo Uygulamaları

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM